My Music

Thursday, July 16, 2009

Soal Jawab

Jawapan utk soalan... hehe

1) Bekas kekasih saya
- Tak Ingat la.. hahahaha

2) Saya sedang mendengar
- Bagaikan Bidadari

3) Mungkin saya patut
naikkan berat badan sikit

4) Saya suka
- Online, karaoke, Hangout dan main HP.

5) Sahabat-sahabat saya
- Taknak sebut.. kang ada yg TACINK nama tak disebut.. Rahsia.. shhh


6) Saya tak faham
– kenapa ada manusia suka tak pernah puas dan bersyukur dengan apa yg dia ada...!!

7) Saya kehilangan
–Insan yg sgt aku syg giler vavy ahh.. tahun 2005.. aku nyesal aku tak matang time tuh.. Nama dia 'S'.. Orang Sabah... But still contack sampai skang... juz fren.. =)

8)Ramai yang berkata
–Mikey tak sombung rupanya.. Ingatkan sombung.. =)

9) Cinta itu adalah
– Serius indah.. aku akan jaganya dgn baik..

10) Saya akan cuba
– Menjadi manusia yg berguna kepada agama bangsa dan negara..

11) Telefon bimbit saya
– Nokia...

12) Bila saya terjaga
– Check Handphone dan Baca Msg Masuk.. Reply kemudian.. hehe

13) Saya paling meluat
– Manusia yg mengada-ngada... Demand dan Kekwat... Bye2 la org camneh...!!

14) Pesta/parti adalah
– keseronokan yg berlipat ganda tiada tandingan.. haha

15) Haiwan yang paling comel pernah saya temui

– 2 ekor Kucen ini.
Nama beliau ialah:

'Datin Boppy'..Tan sri Fookies Gronjong

16) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah
– Masa perngkat sekolah menengah. Banyak perkara menarik salah satu skandal sana sini. skang dah insaf ok.

17) Hari ini
– Hari Khamis (6hb January 2011) .. Dalam Bilik...

18) Malam ini saya akan
– Update blog dan tido..

19) Esok pula saya akan
– Bangun tgh hari, siap2 dan pegi kerja...

20) Saya betul-betul inginkan
– Sebuah Kereta Suzuki Swift Dan Iphone 4.

21) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
– wajah sebenar... hehe

22) Pusat membeli-belah atau arked permainan
- Dua2 pun layan...

23) Makanan Barat atau Jepun?
– Barat.. aku tak suke mentah2 neh.. uwerk..!!

24) Bilik yang terang atau gelap?
–Suram2.. baru cool.. ditambah pewangi Lavender..


25) Makanan segera adalah
–Mee sedap. Tapi tak la sedap sgt.

26) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang
– i tgh update blog.. nanti2 i reply sms u... =p

27) Siapakah org yg paling anda syg?
Of course
Mursid bin Md Saleh (dad)
Siti Salmiah bte kassim (mum)
Murzaidy bin Mursid (along)
Murzailin Bte Mursid (kakak)
Teman-Teman yang selalu bersama mikey.

28) Pernah tgk Kemaluan perempuan?
- Yes.. Sudah Semestinye.. haha.. Camni caranya... hahaha

ouhh.. camni bentuknyer..

29) Perkara paling anda Benci?
- Mungkir Janji
- Tunggu org bersiap lambat gler...
- Hipokrit
- Menipu + Mencuri
- Demand + Berlagak

30) Haiwan yg anda takuti?
Binatang neh.. pebenda ntah.. spesis ape aku pun tak tahu.. tp aku cuak gak la tgk kalau binatang neh depan aku..


31) Cara anda pikat perempuan..?

Tengok je bole.. sentuh jangan tau..
lepas kejadian ni, terus pompuan minat kat aku. haha..

p/s: Hanya rekaan semata2 ok. Takde kene mengena ngan si A dan si B. Tettt---


31) Aku bangga bila...

Gamba aku kat majalah ditambah ngan pompuan secantek neh baca pasal aku.
hehe..